Satış Sonrası - Keramik Makina - Hat Sonu Paletleme ve Paketleme Çözümleri

satış sonrası

Satış Servis Sonrası Destek

KERAMİK Şirket satış sonrası sunuyor ve yedek parça müşterileri kendi destekler. Yedek parçalar kendi kodları ile bizim bakım kılavuzlarımızdan kolayca sipariş edilebilir. Hat sorumlu kişi telefonla bir servis çağrısıyla, makine PLC programına internet üzerinden bağlanarak satış sonrası bölümüz ile rahatça görüşebilir. Bunun sonucu olarak, mühendislerimiz ve teknisyenlerimiz yerine veya uzaktan teknik servis desteği verebilir.

Satış Sonrası Servis Departmanı:

  • Deneyimli mühendis ve teknisyenlerimiz verdikleri hizmetler aşağıda sıralanmıştır
  • Orjinal yedek parça
  • Servis (Rutin acil)
  • Bakım
  • Operatör desteği
  • Eğitim


Servis Talep Formu
İnternet sitemizde, çerez (cookie) kullanılmaktadır. İnternet sitemizde kullanılan çerezler (cookie) hakkında detaylı bilgi almak için www.keramik.com.tr adresinde yer alan Çerez Politikasını inceleyebilirsiniz. Devam etmeniz halinde çerez (cookie) kullanımına izin verdiğinizi kabul edeceğiz.